Aidosti kotimaisia huonekaluja - Maksuton toimitus kaikkialle Suomeen
FinnishEnglish
Kirjaudu | Oma tilini
Peltola Valmistus teollisuudelle Yritys Historia Kumppanit Ota yhteyttä
0 tuotetta
0.00EUR
Tuoteryhmät
Toimitusehdot

Yleistä

Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika 1 viikko. Valikoimassamme on myös useita tilaustuotteita, jotka valmistetaan aina yksilöllisen tilauksen tultua. Arvioitu toimitusaika tilaustuotteissa on 3 – 4 viikkoa. Ilmoitamme aina, mikäli toimitusaika poikkeaa olennaisesti edellä mainituista.Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivämäärään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esimerkiksi tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan asiakkaan toiveen, mikäli se on mahdollista.Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Peltola Oy on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti, ellei asiakas halua kahta eri toimitusta ja toimituskulua.Toimitamme tuotteita Suomeen ja osaan Eurooppaa. Kaikki Peltola Oy:n toimitukset tapahtuvat Kiitolinjalla. Jos kuluttaja haluaa käyttää eri kuljetuspalvelua, niin hinnoista ja ehdoista on sovittava erikseen Peltola Oy:n kanssa. Kuljetus on tai voi olla lavakuljetus ja se ei sisällä kerroskantoa. Toimituksen mukana tulee lähete tai pakkauslista, joka toimii kuittina ostoksestasi sekä takuutodistuksena. Alle 18-vuotiaiden tilaajien pitää saada tilaukselleen huoltajan suostumus. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron ja kuljetus on ilmainen kaikkialle Suomeen.

Palautukset

Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen pitää olla ehdottomasti käyttämätön ja pakkauksen myyntikunnossa. Yksilöllisesti valmistettua tilaustuotetta ei voi palauttaa.Tee palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen peltola@peltola.fi tai puhelimitse 06 2100 100 ennen tuotteen palauttamista. Saat tarkat palautusohjeet Peltola Oy:ltä.Peltola Oy palauttaa 14 vrk:n sisällä tuotteen hinnan, josta on vähennetty palautusrahti. Tuotteen täytyy olla käyttämätön ja myyntikuntoinen.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia vastaanotettaessa tarkistaa paketin ja sisällön kunto kuljettajan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tehkää kuljettajan kanssa heti merkintä rahtikirjaan (Kiitolinja tai Peltola Oy eivät ole velvollisia toimittamaan uutta tuotetta maksutta, jos merkintä rahtikirjasta puuttuu). Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

Paytrail
Peltola

Seuraa meitä
Verkkokauppa
Käyttöehdot
Toimitusehdot
Tietosuoja
Yritys
Yhteystiedot
Jälleenmyyjät
Masku
Jälleenmyyjät
Yhteystiedot

PELTOLA OY
Tainuskyläntie 184
66350 Tainus (JURVA)
Puh: 06 2100 100 (klo 8.00 - 15.30)
Kalle Peltola 050 5279 013
Sähköposti: peltola@peltola.fi

Verkkokaupan perustaminen
Evolution Solutions
-verkkokaupparatkaisu
Aikadesign

Graafinen suunnittelu